SEE THE WKUK AAAAND THEIR NEW MOVIE LIVE TONGHT!

by on Apr.18, 2011, under Live Shows, Our Blogs, Out-Of-Town Shows, Trevor

The WKUK (all five of us) will be presenting our new movie ‘The Civil War on Drugs’ tonight (Monday April 18th) at 8 pm @ the Steve Allen Theater in Los Angeles!

We’ll also do a sketch or two and a Q& A after the film! Come hang out! It’ll be fun!

Tickets are available here!

27 comments for this entry:
  1. Lilliana

    I came across the show recently and it is the funniest show that I have ever come across!!! I noticed that this is the only updated blog, are you guys on Facebook? Do have any touring planned for 2011?

    Signed,
    A derranged fan.

  2. Christine

    come to philadelphia please!!!! or back to new york it would def. be worth the trip up there to come see you guys

  3. amber

    you guys need to come to North Dakota or Minnesota!!!!!!!

  4. john gray

    Quick Question. Are you guys breaking up or working on other projects or something?

  5. KC

    UGH! I’m sooo jealous! I wanted to go SO bad! But I didnt hear about it until 20 minutes before it started! :(

  6. Miss Jolee

    Minnesota would be nice! Love the new season guys! I love that ya’ll arent cop out’s and that throughout the years have stayed the true to your raunchy cut throat humor! Going to be extremely sad when season 5 is over, been a huge fan from the begining!!!

  7. invincible kid

    trevor. get the whitest kids down to arkansas please. i know arkansas sucks, but i want to see yall. miss you trev. come see me again

  8. invincible kid

    yes im in school right now

  9. FLAMING HOMOS

    Trevor! guess what! you’re how i found wkuk! cuz one of my best friends names is trevor moore and we were hangin out and we googled my name (nothing came up…sorta disappointing) and then his name and bippidy-boppidy-boo we found you! witch makes me so happy to know trevvs even more! k well know you knoww, so y’knoww
    -marla
    P.S. can you do a skit about a fire drill that goes off in like an elementary school and have everyone start freaking out and shit. i dunno, it just sounds funny to me…alright well consider that pleasee!

  10. Christine

    i have an obsession with this show i fucking love it..trevor is soooooooooooooooooooooo fucking hot

  11. Will

    I cant believe i missed this… Come back to LA again soon!

    Thank you for the brilliant comedy!

  12. Jon Harrod

    OK man, I really need to talk straight with you here…a friend of mine turned me onto Whitest Kids last year, and being a Monty Python fan, I was immediately a huge fan. I DVR you guys and always look forward to watching the show.

    Now….what in the fuck are you doing stopping the show right now? You guys have a huge buzz and it’s only getting bigger, the skits are getting funnier every season…you have an amazing amount of chemistry in the troupe, and this new season is absolutely great, every goddamn skit is hilarious. So…are you trying to go out on top? Seriously, you all are blowing up, people are talking and you can’t beat word of mouth…you have die hard fans. You are quitting why, again???

    Unless IFC is cancelling you, and with the pretentious shit they air half the time I’m not sure how they could warrant it…there is no way you guys should be quitting. Maybe you guys all hate each other, don’t know, but get over it and keep going. If it’s due to some impending illness or something, OK…but aside from that, find a new network, work it out. I’m telling you, you guys are hugely appreciated by those of us that are sick of the trash that the networks and most of cable keeps rehashing.

    Trevor, dude, seriously….you obviously have the talent to make people laugh their ass off. If there is any way possible, keep the Kids together, man.

  13. logan

    i saw it on youtobe i about pissed my self lafing dame good wark

  14. Trendkilla

    Soo sad to see this end. I just recently discovered your show, by random luck, on the net. And it has since spread like wildfire through me and my friends cirles. Cheers and good luck in the future.

    Trendkilla
    Denmark, Europe

  15. hs

    really sad last season all ready

  16. janet

    gonna miss you guys!

  17. Innervoid

    Nic-o-dick, Results may very with nympho females and gay men ! Dependance issues may occur!

    Try our new product !
    Now for gay men

    nic-o-clit !

  18. Kyler

    Damn! Cant go live in Oklahoma…..FUCK a DUCK!

  19. JoLynn

    I can’t believe your show is over. I almost pissed my pants to the ‘Breaks’ skit. You either need another show or to start making movies. Not gonna lie, I love watching the crazy shit you guys come up with…

    :*(

    <3

  20. Alejandra

    Gosh damit i have found my insperation
    well im watching purple rain gotta go get some lemon aid
    thank you soooo much for giving me something to do (when im not invited places -_- people suck)
    i love your show and i love you guys
    k well fare well

  21. krysta

    Hello WKUK (your email isn’t working),

    First off: thank you for existing. Thank you for making your show and thank you to everyone who has supported you along the way. Your show is complete art, from the acting to the dialogue to the props. I love that it is funny and yet has deeper meaning most of the time (at other times, of course, a cigar is just a cigar). I assure you, I do not wear a turtle neck, but I also love that you’re constantly pushing boundaries and making people like me challenge their thought patterns (I don’t know if that’s intentional).

    Every time I watch the show with my boyfriend we pause it after every sketch because we end up talking about each sketch in detail. You reflect a lot of my views on the American media, patriotism, racism, etc. I marvel at how intelligent -and- hilarious you all are. It gives me enormous hope for the future because I feel most people don’t see the world the way it actually is: they don’t question everyday life nearly enough. And you’re fucking silly while doing it! I’m trying to keep my exclamation marks in check here, but I really admire you all.

    Really, if men like you can exist and make a living making profound art, I like the world again! I don’t think comedy is revered enough as ‘art’ yet, but I hope that will change soon! It seems a lot of your fans don’t truly appreciate how amazing you all truly are. Keeping a show so fresh every season must be a task and a half!

    As lame as it sounds, your show has changed my life. I respect you all so much! I’m pretty sure you’ll make fun of me, and I love the thought! ha!

    Thanks again!

    All the best!

  22. Charles

    So the WKUK is my favorite TV show. Actually, it is the only show that I think is REALLY funny. Please don’t split! Okay, well if you are going to split, recommend some stuff I might dig (other than Monty).

  23. Charles

    Oh, I really love all the edgy skits like ‘The complete human history..’ and ‘kid beer’!

  24. Jacopo

    “The Civil War on Drugs” is without a doubt the funniest sketch comedy compilation I have ever seen. You guys have the rare gift of blending absurdest humor with whip cracking wit in a style reminiscent of Monty Python or The Kids in the Hall. Please keep writing, keep performing, please come to Pittsburgh, and for the love of god Timmy no more “Baked Beans”

  25. 24 hour Locksmith in Houston TX

    Nice post. I was checking constantly this blog and I’m impressed! Extremely helpful information specifically the closing section :) I handle such information much. I used to be seeking this certain information for a very lengthy time. Thanks and best of luck.

  26. Google sniper 2.0

    Everything is very open with a really clear explanation of the issues.

    It was definitely informative. Your website is useful.
    Many thanks for sharing!

Leave a Reply

 

 

IFC logo        Automat logo